فانوس جنوب
کد خبر: 4091       یکشنبه 29 بهمن 1402 در 00:05
| ف | | |

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌، گفت: دشمن با انتخابات پرشور باز هم اشتباهات محاسباتی خود را خواهد دید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فانوس جنوب ،

دریادار پاسدار ‌علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره هزار شهید شهرستان شوشتر اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که 45 سال گذشته جبهه باطل یک روز هم در مسیر دشمنی تمام‌عیار با جمهوری اسلامی متوقف نشده که البته طبق وعده الهی در نبرد حق و باطل پروردگار متعال پشتیبان حق است.

وی افزود: کنار این مسئله باید اشاره کنیم که آمریکا و همدستانش به‌عنوان شیاطین بزرگ بار‌ها و علناً اعلام کرده‌اند که یک بار هم در برابر جمهوری اسلامی به پیروزی دست نیافته‌اند.

وی با اشاره به آیات قرآن در خصوص پیروزی نهایی حق بر باطل ابراز کرد: هرچه بیشتر به تکالیف خود عمل کنیم تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر باطل بیشتر ظهور می‌یابد، نمونه انجام این تکالیف را رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با گذشت از جان و تقدیم 200 هزار شهید همراه شد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران بیان کرد: ما به‌بهانه شهدا در اصل برای خودمان مراسم می‌گیریم تا ان‌شاءالله دستمان را بگیرند و حتماً این اتفاق خواهد افتاد چرا که وعده الهی است و در این خصوص تا می‌توانیم باید یاد شهدا را زنده نگه‌داریم، چون خداوند متعال به شهید جایگاه شفاعت داده که بسیار قابل توجه است.

وی اضافه کرد: مردم بزرگوار ایران اسلامی خصوصاً غیرتمندان خوزستان در دوره‌های مختلف مانند دفاع مقدس و در عصر کنونی همانند 22 بهمن سال جاری نشان دادند که تکالیف خود را به‌خوبی می‌شناسند و به آن عمل می‌کنند؛ لذا امیدواریم در 11 اسفند ماه با حضور پررنگ خود در انتخابات هم امر رهبری را اطاعت کنیم و هم به عزت جمهوری اسلامی بیفزاییم.

وی گفت: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در دوره‌های گذشته در ماه‌های منتهی به انتخابات به این رویداد مهم اشاره می‌کردند، اما برای انتخابات امسال از ابتدای سال در سخنرانی‌های مختلف تأکیدات فراوانی داشتند که نشان از اهمیت این دوره دارد.

وی اذعان کرد: یکی از نتایج پرشور بودن انتخابات این است که دشمن باز هم اشتباهات محاسباتی خود را خواهد دید و ضربه بسیار سنگینی را بر پیکره خود لمس می‌کند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است