فانوس جنوب
کد خبر: 4036       دوشنبه 20 آذر 1402 در 11:54
| ف | | |

اولین همایش تجلیل از خیران و گروه‌های جهادی خوزستان

مسئولیت حکومت اسلامی در مقابل مردمش از ابتدای انقلاب

مسئولیت حکومت اسلامی در مقابل مردمش از ابتدای انقلاب

استاندار خوزستان : حکومت اسلامی در مقابل مردمش مسئولیت دارد و بر این اساس از ابتدای پیروزی انقلاب مسیر جدیدی را برای افق دید بشر ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فانوس جنوب ، علی اکبر حسینی محراب در اولین همایش تجلیل از مؤسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان خوزستان اظهار کرد: جهاد اصغر، جهادی است که در جبهه و جنگ با مستکبران صورت می‌گیرد. جهاد اکبر، جهاد با نفس است، ولی حضرت آقا فرمودند جایی که جامعه اسلامی نیاز پیدا می‌کند بی شک جهاد، جهاد کبیر است؛ لذا کاری که خیران انجام دهند در زمره جهاد کبیر است.

استاندار خوزستان خطاب به خیران و نیکوکاران عنوان کرد: زمانی که به سیره ائمه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم کاری را که شما به تأسی از آن‌ها انجام می‌دهید همان کمک به فقرا، یتیم‌ها و سائلان است.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی در مقابل مردمش مسؤولیت دارد، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب مسیر جدیدی را برای افق دید بشر ایجاد کردیم که همه مستکبران عالم جمع شدند تا حلاوت این نور را بگیرند و هر روز یک مسئله درست می‌کردند، همیشه دولت‌ها و نیرو‌های بزرگ انقلابی ما را درگیر می‌کردند تا کشور ساخته نشود.

استاندار خوزستان گفت: این نیاز واقعی است که انسان‌هایی در این جهاد کبیر کمک کنند و بهترین کار، جهاد با مال است که امیدوار هستم شما با عزتی که انجام داده‌اید، ثمره شیرین این مسأله را نزد معصومان (ع) بچشید.

حسینی محراب خطاب به خیران بیان کرد: شما میوه انقلاب هستید، پیش از انقلاب، انجمن، خیریه و امثال این را داشتیم، اما امام راحل خیرانی را مثل سپاه، کمیته امداد و خیلی دیگر ایجاد کرد و این همان تابلویی است که امامین انقلاب برای شما در نظر گرفته‌اند که این میوه باید هرروز رسیده‌تر شود تا بیشتر در اختیار مردم نیازمند قرار بگیرد.

وی ادامه داد: هر جا کار خوب و احسن دیدیم، کار مردم بوده است؛ ساخت مدرسه‌ها، درمانگاه‌ها، مسجدها، راه‌ها، بیمارستان‌ها و صد‌ها نمونه دیگر را اگر با آنچه مردم ساخته‌اند، تطبیق دهیم هم از نظر نورانیت و هم از نظر استحکام بنا و زیبایی با هم تفاوت دارند و این چیزی است که خداوند و فرشتگان او می‌پسندند.

استاندار خوزستان خطاب به نیکوکاران اظهار کرد: کار شما یک کار حسن است و خداوند متعال این کار را بزرگ می‌کند و همیشه بزرگ می‌ماند از طرفی هرچه این کار‌ها گمنام‌تر، ارزش و نتیجه‌اش بیشتر است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است