فانوس جنوب
کد خبر: 1987       جمعه 30 آذر 1397 در 16:15
| ف | | |

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد:

مسائل و مشکلات کارکنان نیشکر هفت تپه و گروه ملی از سوی مسئولان جدی گرفته شود

مسائل و مشکلات کارکنان نیشکر هفت تپه و گروه ملی از سوی مسئولان جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان، رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان شرکت های نیشکر هفت تپه و گروه ملی از سوی مسئولان استان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی خوزستان خبر از اهواز، «آیت‌ الله سید محمدعلی موسوی جزایری»، امروز (جمعه 30 آذر) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز، رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان شرکت های نیشکر هفت تپه و گروه ملی از سوی مسئولان استان را ضروری دانست و گفت: پیش از وقوع مشکلات جدید و جدی باید به رفع مشکلات کارکنان توجه شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: خارج شدن اوضاع از وخامت اولیه را باید غنیمت دانست و تلاش کرد تا کارکنان خدوم گروه ملی چرخ های این کارخانه را به حرکت در آورند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام راحل (ره) در پنجم دی ماه، عنوان کرد: این نهاد از زمان تاسیس خود تاکنون مامور حفاظت در پروازها بوده است.

امام جمعه اهواز، اظهار کرد: 133 مورد قصد هواپیماربایی از سال 63 تاکنون انجام شده که با مقاومت و رشادت این دلیرمردان توطئه آنها خنثی و در این راستا 70 شهید و عده زیادی جانباز شده و مورد تقدیر قرار گرفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی ها و رشادت های جوانان یمنی اشاره کرد و افزود: انصارالله در یمن در مبارزه با دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با هیئت بین المللی مذاکراتی را انجام داده و با رشادت جوانان یمنی، اولین بارقه پیروزی حاصل می شود.

آیت الله موسوی جزایری، اعلام عقب نشینی بدون قید و شرط آمریکا از سوریه را پیروزی دانست و اذعان داشت: این مهم برای جبهه پایداری پیروزی بزرگ و شکست مفتضحانه برای استکبار است.

وی با ارائه تذکر به وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه مرزبانی از فضای مجازی اهمیت ویژه ای دارد، ابراز کرد: همانگونه که مرزهای کشور نیاز به مرزبانی دارد این فضا نیز باید مرزبانی شود زیرا مسئول مستقیم در این زمینه وزارت ارتباطات است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، یاد آور شد: مرزبانی از فضای مجازی، خواست ملت، رهبرمعظم انقلاب، حوزه های علمیه و سایر اقشار جامعه است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری به دستور امام (ره)، خاطر نشان کرد: تأسیس این شرکت بزرگ یکی از یادگارهای امام عزیز است.

خطیب جمعه اهواز، به نرخ بالای قیمت ها اشاره کرد و با بیان اینکه این قیمت ها خلاف واقعیت است، ادامه داد: سازمان تعزیرات و سازمان بازرسی باید دست به دست هم دهند و از این لجام گسیختگی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، بیان کرد: پیشنهاد ما توسل به امام زمان (عج) در این مواقع بوده و می توان در این شب ها زیارت آل یاسین، دعای سلامتی امام زمان (عج) خوانده و این شب را نذر آن امام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، سه عامل بدبختی انسان را تکبر، خودخواهی و خودپسندی دانست و اضافه کرد: در صورت متواضع و نرم بودن دل، حکمت و رحمت خداوند در آن سبز می شود در حالی که هیچ امیدی به انسان سنگدل نخواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است