فانوس جنوب
کد خبر: 1707       چهارشنبه 26 مهر 1396 در 15:26
| ف | | |

نماینده اهواز:

بیماران کارون و شادگان با کمترین امکانات در بیمارستان "سینا" مواجه‌اند

 بیماران کارون و شادگان با کمترین امکانات در بیمارستان

بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد و زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد و زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند.

جواد کاظم‌نسب الباجی با اشاره به بازدید شب گذشته از بیمارستان سینا شهرستان کارون و مشکلات این بیمارستان اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته(25 مهرماه) به صورت سرزده بازدیدی از بیمارستان سینا داشتم و مشاهده کردم که این بیمارستان تنها یک آمبولانس دارد و وقتی این آمبولانس هم به مأموریت فرستاده می‌شود، دیگر آمبولانسی در بیمارستان جهت خدمات‌رسانی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین این بیمارستان فاقد سی‌تی‌اسکن، ام‌ای‌آر و سونوگرافی است. ضمن اینکه با کمبود روشنایی مواجه بوده و امکانات رفاهی بیمارستان برای بیماران صفر است و  همچنین امکانات برای بیماران دیالیزی کم است.

نماینده اهواز با بیان اینکه امکانات بیمارستان سینا رضایتبخش نیست، گفت: سوال من این است که چرا در این بیمارستان یک داروخانه دولتی وجود ندارد و داروخانه خصوصی است به صورتی که تعرفه‌ها نیز دولتی نیستند.

وی بیان کرد: می‌طلبد در این بیمارستان یک بازسازی کامل ایجاد شود و از آقای نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتظار داریم توجه بیشتری به این بیمارستان داشته باشد. همچنین پرسنل این بیمارستان از دی‌ماه سال گذشته کمک‌های تشویقی و یارانه دریافت نکرده‌اند و توجه به پرسنل نیز کم بوده است.

کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند. در کل بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: در مجموع وضعیت بیمارستان‌های اهواز رضایتبخش نیست. مدتی پیش نیز بازدیدی از بیمارستان گلستان اهواز داشتم که وضعیت آنجا نیز به همین صورت بود و باید در بخش بیمارستان‌ها تحولی در دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

نماینده اهواز عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان مربوطه در حوزه رسیدگی به بیمارستان‌ها اقدام کنند و درخواست خود را با نمایندگان خوزستان مطرح کرده، تا ما از طریق وزارتخانه بهداشت مشکلات و درخواست آنها را پیگیری کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است