فانوس جنوب
کد خبر: 3294       چهارشنبه 21 دي 1401 در 20:30
| ف | | |

استاندار خوزستان:‌ در حوزه‌های "کارآفرینی و اقتصادی" برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم

 استاندار خوزستان:‌ در حوزه‌های

استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه‌های "کارآفرینی و اقتصادی" برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم، گفت: در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان ‌تعلق گرفته است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فانوس جنوب ، علی‌اکبر حسینی‌محراب عصر امروز در نشست ‌بانوان فعال استان در حوزه‌های مختلف با بیان اینکه چشم‌انداز و برنامه‌ها باید مشخص باشد تا انتهای کار عملیاتی از‌ دورن این چشم‌اندازها دیده شود، اظهار داشت: بانوان نقشی اساسی  در نشر،  توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند،‌ بانوان باید به عنوان محور ‌شناخته شوند چرا که  اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کارآفرینی و اقتصادی برنامه‌های سی‌گانه‌ای دارم ‌که در حال حاضر 10 مورد آن در اولویت قرار گرفته است، افزود: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته ‌که در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان خوزستان تعلق گرفته است‌.

وی در ادامه به نقش و موثر بانوان اشاره کرد و گفت: باید بانوان به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

محراب با اشاره به اینکه پیشرفتی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند، موجب افتخار است و باید تقویت شود، گفت: پارک‌های دوازده‌گانه توسط شهرداری‌ها مجهز شود، همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش،  تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند. 

حسینی‌محراب در ادامه گفت: حوزه علمیه،  دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ‌ادبی،  شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی،  ورزشی و.... شوند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است