فانوس جنوب
کد خبر: 3235       دوشنبه 05 دي 1401 در 09:47
| ف | | |

ضرورت پرداختن به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به نسل امروز

 ضرورت پرداختن به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به نسل امروز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:فاصله ایجاد شده نسل ما با نوجوانان را دشمن با ابزار شیطانی و رسانه‌ای خود پر کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فانوس جنوب ، اولین نشست شورای هماهنگی سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و روز جهانی مقاومت در استان خوزستان به ریاست «عبدالرضا سیفی» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، حجت‌الاسلام «رضا کلاه کج» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر متولیان و مسئولین نهاد‌های فرهنگی استان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. سردار مرادحاجتی پرداختن به ابعاد فرهنگی و اجتماعی شخصیت سردار سلیمانی را یک ضرورت برای نسل امروز دانست و اظهار داشت: فاصله ایجاد شده نسل ما با نوجوانان را دشمن با ابزار شیطانی و رسانه‌ای خود پر کرده است.

وی افزود: اخلاق، رفتار، کردار، گفتار و ایثار سردار سلیمانی باید در قالب محتوای فرهنگی و هنری در مدارس و مراکز فرهنگی و دانشگاهی تبیین و امورات این مناسبت ارزشمند نیز با محوریت مردم برنامه ریزی و اجرا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در برخی شهرها، مناطق و نسل ها، دشمن بسیار تمرکز کرده و به شدت در حال مدیریت افکار عمومی است و ما باید با تجهیز سلاح فرهنگی برگرفته از مکتب و شخصیت بارز شهید سلیمانی به این مناطق برویم و مردم انقلابی و شهیدپرورمان را از گزند حمله‌های رسانه‌ای دشمنان در امان بداریم.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان نیز بر حضور چندباره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در خوزستان اشاره کرد و متذکر شد: سردار سلیمانی هم در زمان جنگ و هم در بحران‌های خوزستان همراه مردم بود و الان رسالت ما این است که این دغدغه و همراهی را با ارائه مستندات به نسل امروز انتقال دهیم.

وی به شخصیت سازی و قهرمان پروری پوشالی آمریکا و تاریخ سازی خیلی از کشور‌های بدون هویت و تمدن، گریزی زد و گفت: بسیاری از کشور‌ها تنها با انیمیشن و تصویرسازی‌های جعلی سینمایی برای خودشان اسطوره سازی می‌کنند این در حالی است که کشور ما لبریز از شخصیت‌ها و الگو‌هایی عینی همچون سردار سلیمانی است که باید بتوانیم آن‌ها را آنگونه که هستند، معرفی کنیم.

در پایان این جلسه مصوبات و دستورالعمل‌های گرامیداشت روز جهانی مقاومت بررسی و وظیفه نهاد‌های مختلف استان در خصوص اجرای برنامه‌های این مناسبت ابلاغ شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است