فانوس جنوب
کد خبر: 3135       یکشنبه 29 آبان 1401 در 14:27
| ف | | |

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم اهواز

 اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم اهواز

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز، از اعزام ۸ گروه پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار غرب اهواز در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فانوس جنوب ، سرهنگ احمد ویسی در نشست خبری  امروز  به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزارشد ، با اشاره به برنامه‌های متعدد بسیج در هفته بسیج، اظهار داشت: امسال بسیج با شعار محوری بسیج خدمت‌گذار ملت ایران و حدود  300 برنامه‌ متنوع با هدف تقویت بعد پیش‌برندگی بسیج و در راستای اعتلای بسیج در سطح محلات و اقشار برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

وی افزود: 5 مورد میز خدمت با هدف در دسترس قرار دادن نهادهای خدماتی به مردم به ویژه در مناطق محروم، اعزام 8 گروه پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار غرب اهواز و اجرای 15 رزمایش کمک مومنانه در راستای تقویت نهضت کمک مومنانه با کمک خیرین و دستگاه‌ها از جمله برنامه‌های شاخص هستند.

 ویسی با اشاره به برگزاری رزمایش تولید توسط قشر متخصص و بسیج مهندسین با هدف ارائه الگو، عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآن متعدد در سطح تمام مساجد شهرستان اهواز با هدف ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ و ادبیات قرآنی، برگزاری 20 یادواره شهدای آبرو محله با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا و ارتباط بیشتر مردم با آنها، اجرای نمایش‌نامه با موضوع شهدای شاه‌چراغ و اجرای شب شعر مقاومت با حضور شعرای ممتاز اهواز از برنامه‌های هفته بسیج هستند.

وی گفت: اعزام گروه‌های جهادی برای تعمیر منازل در مناطق محروم، تولید محتوادر فضای مجازی، دیدار با علما و فرزانگان، مسابقات ورزشی در سطح محلات با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی با هدف نمایش دست‌آوردهای بسیج، کارگاه‌هایی با عنوان سبک زندگی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز با اشاره به لزوم تبیین برکات انقلاب که بسیج نیز یکی از آن‌ها است، بیان کرد: تفاوت برنامه‌های امسال با سنوات گذشته تاکید بر محله‌وری و محرومیت زدایی است. تعمیر و ساخت منازل مسکونی که قبل از شروع هفته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و چند باب از این منازل در این هفته افتتاح می‌شود.

وی افزود: نشست‌های روشنگری متعددی با نوجوانان و جوانان در قالب حضور در مدارس با هدف ارتباط هرچه بهتر بسیج با قشر نوجوان ویژه مدارس برنامه ریزی شده است.

ویسی گفت: برنامه‌‌های متعددی از قبیل کارگاه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی باتوجه به الگوهای ایرانی و اسلامی پیشرفت که مدنظر مقام معظم رهبری است، ویژه جامعه زنان برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است