فانوس جنوب
کد خبر: 2825       شنبه 23 بهمن 1400 در 12:27
| ف | | |

فانوس جنوب

با دیدن بازی پرسپولیس تن و بدنم لرزید

با دیدن بازی پرسپولیس تن و بدنم لرزید

پیشکسوت پرسپولیس با ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی سرخپوشان، به انتقاد از مدیرانی پرداخت که در رأس این باشگاه قرار می‌گیرند اما کاری انجام نمی‌دهند.

به گزارش فانوس جنوب به نقل از مشرق، رضا وطنخواه در مورد شکست سرخپوشان در سوپر جام مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: حالم از این بازی به هم خورد. این چه وضعی است که برای پرسپولیس درست کرده‌اند? نمی‌دانم مدیرانی که به باشگاه می‌آیند چه می‌کنند و چرا خواسته به حق سرمربی تیم را محقق نمی‌کنند؟ نه بازیکن می‌گیرند و نه پول بچه‌ها را می‌دهند؛ پس برای چه کاری آمده‌اند؟

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: نمی‌خواهم به تیم‌های رقیب توهین کنم یا ارزش کار تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند را پایین بیاورم؛ به همه احترام می‌گذارم، اما پرسپولیس، استقلال، تراکتور و... ریشه و رزومه دارند. هر کسی به این تیم‌ها می‌آید باید بداند کجا آمده، هم بازیکن، هم مربی و هم مدیر.

وی عنوان کرد: پرسپولیس باشگاهی است که در خود امثال همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، مهندس کلانی، علی پروین، جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی، ناصر محمدخانی، کریم باقری، علی دایی و... را داشته و باید به خاطر این بزرگان، مدیران بدانند در این تیم ریشه‌دار چه مسئولیتی دارند. بازی برد و باخت دارد ولی من بازی با فولاد را که دیدم، تن و بدنم لرزید. دست سرمربی بسته است، چهار تا بچه به نام پرسپولیس به زمین رفته بودند. چرا باید کاپیتان تیم ما که 40 ساله است فیکس بازی کند؟ به او ایرادی نیست، ایراد اینجاست که پرسپولیس نتوانسته خوب یارگیری کند. ایراد از عدم جذب ستاره‎‌هایی در حد نام پرسپولیس است.

وطنخواه یادآور شد: از اینکه پرسپولیس چنین اوضاعی پیدا کرده، ناراحتم. عمرمان را در این تیم گذاشتیم و یک قِران هم نگرفتیم. بعد به یک باره می‌گویند که برای این تیم پول نیست. کارشان طوری است که آدم احساس می‌کند آمده‌اند تیم را نابود کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی در خاتمه با اشاره به اینکه حفظ اسکوچیچ در شرایط فعلی برای فوتبال ملی ایران خوب است، گفت: نمی‌دانم سیاست ورزش ما در این خصوص چیست، اما این مربی زحمت کشیده و تیم ما را بدون دردسر به جام‌جهانی برده، حالا شاید بگویند در حد جام‌جهانی نیست ولی اگر بخواهند دوباره تغییری ایجاد کنند، تا مربی بیاید و تیم را بشناسد، مسابقات تمام شده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است