فانوس جنوب
کد خبر: 2284       جمعه 13 ارديبهشت 1398 در 16:13
| ف | | |

تاکید امام جمعه جدید اهواز بر تلاش جمعی برای رفع مشکلات استان

 تاکید امام جمعه جدید اهواز بر تلاش جمعی برای رفع مشکلات استان

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر لزوم تلاش جمعی نخبگان برای حل مشکلات استان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی خوزستان خبر ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز گفت : با استفاده از خرد جمعی و نخبگان برای حل مشکلات سیل زدگان ، محرومیت زدایی و کاهش فاصله طبقاتی در استان تلاش و همت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان این مطلب افزود : قانون شاخص همه ماست و با استفاده از گروه های جهادی ، جوانان تلاشگر و همت مسئولان و مردم عزیز در رفع محرومیت و فساد در خوزستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به وقوع سیل در خوزستان ادامه داد : این سیل اخیر علاوه بر زحمت و آسیب هایی که برای مردم عزیز استان وارد شد یک نعمت هم داشت و آن  جمله پر شدن سدها ، تالاب ها ، چشمه ها و سفره های زیر زمینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز  اظهارداشت : باید تا زمان بازگشت آرامش به مردم و خانواده های سیل زده در کنار آنها باشیم و روستا به روستا و شهر به شهر در بازدید و دیدار با مردم با مشارکت مسئولان ، امامان جمعه ، جوانان و مردم روند خدمت رسانی و کمک به بازگشت آرامش مردم مناطق سیل زده پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت : در سیل اخیر همه مردم و مسئولان به مانند دوران دفاع مقدس در کنار هم به کمک رسانی به هموطنان و سیل زدگان شتافتند.

وی افزود : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، امر به ورزش امر به معروف است و در این راستا روند پیگیری ساخت و تکمیل اماکن ورزشی و ورزش همگانی در مناطق محروم استان از جمله برنامه های مهم است.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : حضور اقوام ، جریانات سیاسی و بانوان برای توسعه و پیشرفت استان یک فرصت مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از امامان جمعه پیشین اهواز افزود : آیت الله موسوی جزایری که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک نعمت برای استان می باشد ، در نیم قرن حضور خود منشا برکت و خدمات بزرگی در استان بوده اند و از نقش ایشان در تمامی عرصه ها به ویژه نمانیدگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تشکر از حسن اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به خود برای تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ا ز استقبال باشکوه مردم ، مسئولان ، خانواده معظم شاهد ،  عشایر غیور تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است