فانوس جنوب
کد خبر: 2138       چهارشنبه 01 اسفند 1397 در 14:13
| ف | | |

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

ناکارآمدی عده‌ای از مدیران کشور عامل مشکلات اقتصادی است

ناکارآمدی عده‌ای از مدیران کشور عامل مشکلات اقتصادی است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سختی‌های امروز کشور به دلیل ناکارآمدی یک عده از مدیرانی است که نتوانسته است اوضاع را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی خوزستان خبر از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان صبح امروز در همایش عشایر بختیاری، لر، بهمئی و قشقایی خوزستان، اظهار کرد: امروز برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال مجاهدت دور هم جمع شدیم. آمدیم که آرمان‌ها را روی دست بگیریم و بیان کنیم عشایر همچنان سنگربان و سنگردار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: عشایر و ملت ایران مدافعان حرم را تقدیم کردند. بار دیگر جوانان مثل دوران جنگ احساس خطر کردند و با قدرت در دورترین نقطه وارد عرصه مبارزه شدند. جریان تکفیری که مثل میکروب در حال تکثیر بود، ماشین جنگی این جنایت‌کاران را جوانان متوقف کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به شهادت پاسداران در سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: هنوز تنور جنگ داغ است و دشمن در کمین و تفنگ‌ها آماده شلیک است. نباید کوتاهی کنیم، باید مراقب باشیم.

سردار شاهوارپور با اشاره به سختی‌های زندگی عشایر، اظهار کرد: عشایر همچنان در کوه‌های زاگرس و در مناطق صعب‌العبور زندگی و مشکلات را تحمل می‌کنند. در برخی نقاط امکانات اولیه زندگی در دسترس نیست، مناطقی وجود دارد که مشکلات آن‌ها پابرجا است و تحصیل فرزندان با مشکل مواجه است. از دوران گذشته بزرگ‌مردانی در عشایر وجود داشت که باعث افتخار است.

وی افزود: اگرچه دشمنان ما نمی‌خواهند در آرامش باشیم ولی باهم باید به جنگ سختی‌ها برویم. یک پشتیبان به نام رهبری داریم که همیشه در فکر سختی‌های ما است. هرچند که دشمنان ما نمی‌خواهند در آرامش باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، عنوان کرد: سختی‌های امروز کشور به دلیل ناکارآمدی یک عده مدیران ناکارآمد که به قصد و یا از روی ندانم‌کاری مرتکب می‌شوند، وابسته است. اقلامی که در کشور وجود دارد، در دسترس مردم قرار نمی‌گیرد. باید مشخص شود اشکال کار در کجا است؟ از توزیع کالا و یا نظارت است؟

وی افزود: این مشکلات باید بررسی شود، امروز در کشور کالا وجود دارد ولی کجا منتقل می‌شوند؟ چرا نظارت وجود ندارد؟ چرا متولی توزیع، کالاها  را به دست مردم زحمت‌کش نمی‌رساند؟

سردار شاهوارپور با بیان این‌که درخواست حداقلی مردم و عشایر بررسی مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: با همه این مشکلات ما همچنان مثل گذشته هستیم. در دوران دفاع مقدس عشایر با تمام سختی‌ها، کمک‌های بسیاری به رزمندگان می‌کردند.

وی با اشاره به حضور داوطلبانه جوانان در پایگاه‌های بسیج و گردان‌ها، عنوان کرد: همچنان دفاع از سنگر ولایت ادامه دارد. جوانان همچنان وفادار به خون شهدا و رهبری هستند، هرگز جلوی دشمن سرخم نمی‌کنند. وقتی مردم در ۲۲ بهمن اعلام حضور می‌کنند، مسؤولیت مسؤولان را بسیار سنگین می‌کند.

وی گفت: امروز برای راهبرد آینده نظام اسلامی با اقتدار و عزت این مسیر را ادامه می‌دهیم و به مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که عشایر خوزستان یک‌دل و یک‌صدا در یک سنگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب حاضر هستند و این موضوع را با خون شهدا به اثبات رساندند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است