فانوس جنوب
کد خبر: 2112       دوشنبه 22 بهمن 1397 در 13:10
| ف | | |

حضور مردم اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امروز مردم خوزستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ بی‌نظیری را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی خوزستان خبر از اهواز، در راهپیمایی بزرگ و حماسی یوم الله 22 بهمن مردم بصیر و آگاه خوزستان ، سرزمین ولایتمداران و مشهد شهیدان ، مردم خوزستان یک باردیگر بیعت و میثاق خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، شهدا و مقام رهبری اعلام کردند و با حضور باشکوه خود فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
مردم همیشه در صحنه اهواز نیز با حضور حماسی خود و با شعارهای مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه از میدان مولوی ، پل شهید علم الهدی ، خیابان سلمان فارسی و چهار راه آبادان حماسه ای انقلابی در یوم الله 22 بهمن آفریدند.
حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی ، مسئولان ، اقوام دلیر با لباس های سنتی ، جانبازان و ایثارگران حماسه ساز و کودکان و نوجوانان از جمله شرکت کنندگان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز بود.
همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اهواز گفت : امروز اندیشه حضرت امام خمینی (ره) جهانی شده است.
حسین مظفر افزود : انقلاب اسلامی ملت ایران امروز در جهان یک الگو برای آزادی خواهان دنیا شده است و به برکت رهبرهای حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و خون شهدای والامقام ایران اسلامی در این چهل سال مقتدر و در تمام عرصه های مختلف به پیشرفت های بزرگی دست یافت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ایران برغم سختی و تحریم ها مدافع انقلاب اسلامی خود هستند تاکید کرد : باید قدران و قدرشناس این مردم بصیر و آگاه باشیم و برای حل مشکلات مردم همت و تلاش بیشتری کنیم.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در هشت بند قرائت شد که با تکبیر مورد تایید راهیپمایان قرار گرفت .
در بخشی از این قطعنامه آمده است : ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعت دگر باره با مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، مقام معظم رهبری التزام عملی همگان به اصل‌مترقی ولایت مطلقه فقیه و تقویت روحیه مقاومت، انقلابی‌گری و بسط ارزش‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام سیاسی مقتدر در عرصه جهانی و امید مستضعفین عالم و عامل اصلی رشد و توسعه حقیقی و تحقق عدالت اجتماعی را خواهانیم.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ملت مقتدر و سلحشور ایران اسلامی همچنان رژیم سفاک آمریکا را طاغوت اعظم و تجسّم عینی شرارت، خشونت، رذالت، بحران‌سازی و جنگ‌آفرینی در دنیا دانسته آمده است : تقویت روزافزون بنیه دفاعی - موشکی و راهبرد‌های بازدارندگی ایران اسلامی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات گرانقدر کشوری تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت، مقاومت مقتدرانه و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده‌خواهی شیطان بزرگ آمریکا، تیم ضد بشری ترامپ ابله و اذنابش را خواهانیم.
در این بیانیه تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته و همگان را به لحظه‌شناسی، حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب اسلامی و مقابله جدی با شایعه‌سازی به‌عنوان فعال‌ترین شگرد‌های دشمن کینه‌توز، کمک به دولتمردان در راستای حل مشکلات اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و حفظ وحدت و انسجام ملی دعوت کرده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است