فانوس جنوب
کد خبر: 2102       جمعه 19 بهمن 1397 در 16:24
| ف | | |

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد:

دولت باید خسارت مردم را تضمین کند

دولت باید خسارت مردم را تضمین کند

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: خوشبختانه خسارت جانی در سیلاب اخیر وجود نداشت اما خانه‌ها مردم تخریب و زراعت‌های مردم زیر آب رفت بنابراین دولت باید خسارت‌های به بار آمده را جبران کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری - تحلیلی خوزستان خبر از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: چهل سالگی  پیروزی انقلاب اسلامی را به همه تبریک می‌گویم و از همه عزیزانی که برای گرامی داشت دهه فجر  زحمت کشیدند صبورانه باید تشکر کرد.

وی افزود: 22 بهمن  امسال را باید به صورت ویژه جشن گرفت چرا که آمریکا و سایر دشمنان وارد میدان شدند و با بیانیه‌های خود به نوعی دندان‌های طمع خود را نشان دادند و فکر کردند با این فضولی‌های احمقانه می‌توانند اراده ملت ایران را بشکنند.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: نقشه جدید را برای تطمیع دولتمردان تهیه کردند و با وعده‌های توخالی  همان گونه که برجام را تحمیل کردند قصد دارند FATF را نیز تحمیل کنند اما کور خواندند چون مومن از یک سورا خ  دوبارگزیده نمی‌شود.

وی ضمن تاکید مجدد بر حضور همه ملت ایران در صحنه حماسی 22 بهمن عنوان کرد: سیلاب به راه افتاده در برخی از شهرستان‌های استان خوزستان از جمله دشت آزادگان و هویزه و سایر روستاها با همت مسئولان و همکاری خوب مردم به ویژه در شهر رفیع جلوی وقوع حوادث بعدی گرفته شد.

وی ادامه داد: از مسؤولین کشوری می‌خواهیم که بر این دستگاه‌ها فشار بیاورند که به وظیفه قانونی خود عمل کنند؛ دومین خواسته مردم جبران خسارات اتفاق افتاده است؛ خوشبختانه خسارات جانی نداشتیم اما خانه‌های مردم تخریب شده است و مخصوصا زمین‌های زراعی مردم به زیر آب رفته است.

امام جمعه موقت اهواز گفت:دولت باید خسارت مردم را تضمین کند، گناه مردم چیست که بر اثر سهل‌انگاری بعضی از مسوولین دولتی زراعتشان زیر آب رفت؟! و حتی این جبران خسارات نباید به بیمه محول شده و باید پرداخت شود، سال 95 با سیلی که در مازندران رخ داد در بازه زمانی 10روزه و با تصویب دولت، کل خسارات پرداخت شد ولی در خوزستان چرا این اتفاق نیفتاد؟ در همان سال 95 در شعیبیه سیل رخ داد اما تا به امروز خساراتشان پرداخت نشده است که از دولت محترم می‌خواهیم نسبت به کشاورزان خوزستانی بی‌مهری نداشته باشند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است