فانوس جنوب
کد خبر: 1762       چهارشنبه 10 آبان 1396 در 11:45
| ف | | |

طلبکاران گروه ملی فولاد ایران در انتظار دریافت طلب خود

طلبکاران گروه ملی فولاد ایران در انتظار دریافت طلب خود

حدود 30 نفر از قطعه سازان، بازاریان و تامین کنندگان قطعات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز روز چهارشنبه با تجمع در ورودی این شرکت، خواستار پرداخت مطالبات خود از سوی مسئولان این شرکت شدند

حدود 30 نفر از قطعه سازان، بازاریان و تامین کنندگان قطعات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز روز چهارشنبه با تجمع در ورودی این شرکت، خواستار پرداخت مطالبات خود از سوی مسئولان این شرکت شدند.
 

طلبکاران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در انتظار دریافت طلب خود


این طلبکاران از ساعت 8:30 امروز در مقابل در ورودی گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان تجمع اعتراضی کردند.

آنها با در دست داشتن پلاکاردی نسبت به پرداخت نشدن طلب سه ساله خود اعتراض و با پارک کردن ماشین های خود، ورودی به این شرکت را مسدود کردند. این چهارمین تجمع طلبکاران در یک ماه گذشته است.

یکی از این قطعه سازان اظهار کرد: مدت هاست که وعده پرداخت طلب به ما می دهند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است در حالی که قرار بود همراه با هر پرداختی حقوق معوقه به کارگران گروه ملی، یک پرداختی نیز به قطعه سازان اختصاص دهند اما همچنان در این پرداختی تعلل دیده می شود.

وی تعداد کل طلبکاران در این زمینه خرید و ساخت قطعات گروه ملی را 200 نفر اعلام کرد و گفت: طلب قطعه سازان مربوط به سال 1393 تاکنون است و رقم آن نزدیک به 180 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: درحالی که مدیریت این شرکت درحال تحویل و تحول است، تکلیف قطعه سازان و فروشندگان مشخص نیست و جواب روشنی داده نمی شود.

این طلبکار توضیح داد: روز گذشته از نمایندگان طلبکاران خواستند که با حضور در این شرکت تماس تلفنی با مدیر برقرار کنند و از این طریق موضوع بررسی شود اما با وجود حضور طلبکاران در شرکت مدیرعامل حاضر به پاسخ گویی نبود و جواب تلفن را نداد.

این در حالی است که حمید محمودی، عضو هیات مدیره و مدیر عامل اظهار کرد: از قول من هیچ چیزی ننویسید و اگر بنویسید از شما شکایت می‌کنیم.

وی افزود: به هیچ وجه با من تماس نگیرید چرا که موضوع داخلی شرکت است و نیازی به پیگیری خبرنگاران نیست، پیمانکار خودش می داند چطور با طلبکاران حساب کتاب کند و لزومی به خبرنگاران نیست.

این تجمع تا زمان مخابره خبر همچنان ادامه دارد.

گرﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ از معدود تولیدکنندگان بزرگ محصولات نوردی با ظرفیت سالیانه یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی و بیش از سه هزار نفر نیروی کار متخصص و متعهد است که در شرق اهواز قرار دارد.

این شرکت در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد و در پی مطرح شدن پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سال 1390 تاکنون زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره می شد. بلاتکلیفی این شرکت موجب زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی شده و کارگران و شرکت گروه ملی فولاد اسفند پارسال به بانک ملی واگذار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است