فانوس جنوب
کد خبر: 1712       پنجشنبه 27 مهر 1396 در 14:27
| ف | | |

رییس فدراسیون خبرداد:

اهواز میزبان جام‌جهانی وزنه‌برداری

 اهواز میزبان جام‌جهانی وزنه‌برداری

رییس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری مسابقات جام‌جهانی این رشته با عنوان "جایزه بزرگ جام فجر" در اهواز خبر داد

رییس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری مسابقات جام‌جهانی این رشته با عنوان "جایزه بزرگ جام فجر" در اهواز خبر داد.

علی مرادی در خصوص میزبانی اهواز از مسابقات جام‌جهانی "جایزه بزرگ جام فجر" اظهارکرد: با هماهنگی که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات وزنه‌برداری استان انجام دادیم، این رویداد از 15 تا 20 اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما کسب چند مدال توسط وزنه‌برداران کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان است؟ گفت: با توجه به این که وزنه برداران 9 کشور به دلیل دوپینگ نمی‌توانند در این رویداد شرکت کنند، طبعا سایر کشورهایی که در این مسابقات، رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند، بیشتر تلاش خواهند کرد و نمی‌توان هیچکدام از رقبا را دست‌کم گرفت.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: در حال حاضر تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر می گذراند و اکنون تیم در اردوی شمال است. طی آخرین رکوردگیری که سوم آبان انجام می‌شود، ترکیب تیم که متشکل از 10 نفر برای حضور در این رویداد است، مشخص می‌شود. ما پس از آن نیز می‌توانیم از بین این نفرات، ترکیب اصلی را با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهند، با تایید شورای فنی و نظر فدراسیون به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بهتر است در خصوص موفقیت کلی تیم صحبت کنیم و امیدوارم در این دوره ازمسابقات، یک اتفاق تاریخی رقم بخورد و دل مردم و خانواده معظم شهدا شاد شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا دوباره برای دبیرکلی آسیا کاندیدا نشدید؟ عنوان کرد: من در آن جا کاندیدا شدم ولی با توجه به این که از هر کشور یک نفر می‌توانست حضور داشته باشد و از قبل نیز آقای رضازاده را داشتیم، من انصراف دادم تا او در آن رویداد انتخاباتی حضور داشته باشد.

مرادی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص دبیرکلی یک بانوی تایلندی چیست؟ گفت: اکنون صحبت و ارزیابی در این زمینه زود است و باید ببینیم در آینده به چه صورتی خواهد شد. در حال حاضر وزنه‌برداری آسیا در بخش های بانوان و آقایان، در سطح بسیار خوبی است. و باید ببینیم فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری چه رویکردی را با کمیته بین‌المللی المپیک خواهد داشت و به تبع آن قاره‌ها به چه صورت می خواهند برنامه‌ریزی کنند.

در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان آسیایی، پارآسیایی و جهانی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، استاندار خوزستان از سوی رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان رییس ستاد برگزاری و سیاست گذاری سومین دوره مسابقات جام جهانی انتخاب شد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است