فانوس جنوب
کد خبر: 1627       دوشنبه 03 مهر 1396 در 13:24
| ف | | |

حکمی از سوی دیوان عدالت اداری ابلاغ نشده است

جذب دانشجویان ممتاز دانشگاه نفت طبق برنامه انجام می شود

جذب دانشجویان ممتاز دانشگاه نفت طبق برنامه انجام می شود

فرآیند جذب دانشجویان رتبه «الف» دانشگاه صنعت نفت مطابق با برنامه تعیین شده از سوی وزارت نفت در دستور کار است و تاکنون در این زمینه، حکمی از سوی دیوان عدالت اداری به اداره کل آموزش این وزارتخانه ابلاغ نشده است

فرآیند جذب دانشجویان رتبه «الف» دانشگاه صنعت نفت مطابق با برنامه تعیین شده از سوی وزارت نفت در دستور کار است و تاکنون در این زمینه، حکمی از سوی دیوان عدالت اداری به اداره کل آموزش این وزارتخانه ابلاغ نشده است.

کامران دهقانی، مدیر کل آموزش وزارت نفت این خبر را اعلام کرد و گفت: بر اساس آیین‎نامه استخدام دانش آموختگان ممتاز دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه‎ها، پارسال حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان رتبه «الف» دانشگاه صنعت نفت برای مصاحبه دعوت و از این میان، فرآیند جذب بیش از ۱۵۰ نفر از این دانشجویان تکمیل و نهایی شد.

وی افزود: همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، افزون بر این تعداد، جذب حدود ۲۰۰ نفر دیگر از دانشجویان رتبه «الف» دانشگاه صنعت نفت در برنامه وزارت نفت قرار داشت که به این منظور، تعدادی از فارغ‎التحصیلان مصاحبه شده‎‌اند و ارسال پیامک به دیگر دانشجویان ثبت نام شده در بانک اطلاعات، از هفته گذشته آغاز شده است و پس از مصاحبه و طی مراحل اداری و استخدامی، دانشجویانی که دارای معیار‎های لازم باشند استخدام خواهند شد. به این ترتیب همه فارغ‎التحصیلان گروه «الف» به مصاحبه دعوت شده‎اند.

بر اساس این گزارش، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اردیبهشت ماه امسال در نامه‎ای خطاب به ریاست دانشگاه صنعت نفت، خواهان اعلام فهرست اسامی فارغ‎التحصیلان گروه «الف» آن دانشگاه برای طی مراحل استخدامی شد.

در نامه کریم سلحشور خطاب به عبدالنبی هاشمی، آخرین فهرست اسامی فارغ التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت برای دعوت به منظور طی مراحل استخدامی ۲۰۰ نفر از آنان (که مجوز لازم برای جذب آنان از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت شده است)، درخواست شده بود.

دهقانی با اشاره به این نامه، ادامه داد: به این ترتیب مشخص است وزارت نفت از اوایل امسال برای جذب مجدد دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعت نفت (افزون بر تعدادی که پارسال جذب شدند) برنامه‏‎ریزی و اطلاع‎رسانی کرده بود و ارسال پیامک برای دعوت به مصاحبه، جزیی از فرایند استخدامی است؛ همانگونه که در دوره‎های قبل نیز چنین فرآیندی برای استخدام دانشجویان رتبه «الف» دانشگاه صنعت نفت طی ‎شده است.

مرجع / شانا

جذب دانشجویان ممتاز دانشگاه نفت طبق برنامه انجام می شود
اخبار مرتبط
ارسال نظر
سایر اخبار

۱۰۲ واحد تولیدی راکد در استان خوزستان فعال شده است

پیش بینی ورود سامانه بارشی به خوزستان

برگزاری دومین جشنواره استانی سرود آفرینش در اهواز

آماده سازی دو شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در خوزستان

تشریح جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

فراخوان ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

پاسخگویی مدیرکل اطلاعات خوزستان به تماس‌های شهروندان

جانشین فرمانده‌کل سپاه: آمریکایی‌ها ‌علناً اعلام کرده‌اند ‌در برابر ایران به پیروزی دست نیافته‌اند‌

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۹۳ طرح در خوزستان برای دهه فجر

افتتاح ۳۷ طرح تعاونی در ایام الله دهه فجر در خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال در خوزستان

بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی در خوزستان در ایام الله دهه فجر

۵ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

میزان مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن این رویداد سیاسی

تمدید مجدد فرصت ثبت نام برای استفاده از کانال‌های تبلیغاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به خوزستان خبر میباشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است